Skip to main content

Kam daryti visus darbus „rankomis“, kai pasitelkiant kelis įrankius galite optimizuoti savo laiką ir dirbti net 30% greičiau? Dirbtinio intelekto (DI) įrankiai gali ženkliai pagreitinti kasdienius darbus, padėti organizuoti informaciją ir atlikti pasikartojančias užduotis. Šiame straipsnyje apžvelgsime, kaip šios dirbtinio intelekto programos – Microsoft Copilot, Text Blaze, Make ir ChatGPT GPTs, gali padėti automatizuoti įvairias darbo sritis.

Microsoft Copilot – išmanus pagalbininkas naršyklėje

Microsoft Copilot, tai dirbtinio intelekto virtualus asistentas, integruotas į Microsoft Edge naršyklę, padedantis apibendrinti turinį, kurti tekstus ir analizuoti informaciją. Jo pagrindinės funkcijos yra šios:

  • Turinio santraukos: gali greitai apibendrinti bet kurio puslapio turinį.
  • Tekstų kūrimas: generuoja laiškus, tinklaraščio įrašus, straipsnius ar idėjas pagal pateiktą temą.
  • Analizė ir įžvalgos: padeda suprasti informaciją, pasiūlo idėjas ir paaiškinimus.

Kaip naudoti?

  1. Įsidiekit Microsoft Edge, jei jo dar neturite, nes būtent čia Microsoft Copilot galite naudotis nemokamai.
  2. Atidarykite naršyklę ir spustelėkite „Copilot“ piktogramą dešiniajame kampe arba naudokite Ctrl+Shift+.
  3. Norėdami gauti tinklapio santrauką, įrašykite „Summarize this page“, „Generate a page summary“ ar pan. užklausas ir suteikite prieigą prie puslapio turinio. Kad pasiektumėte puslapio nuorodą gali reikėti įdiegti papildomus leidimus šiais žingsniais: Microsoft Edge > Settings > Sidebar > App and notification settings > App specific settings > Copilot. Įjunkite nustatymą „Allow Microsoft to access page content“.
  4. Skirtuke „Compose“ galite sukurti tekstus, pasirinkdami norimą toną, ilgį ir stilių.

Šis įrankis itin naudingas rinkodaros specialistams, rašytojams ir visiems, kas dirba su tekstine informacija, nes galite kurti nuo socialinių medijų įrašų iki poezijos!

Text Blaze – greitesnis rašymas su šablonais

Tam, kad nereikėtų nuolat spausti „copy paste“ arba to paties turinio kaskart rašyti kitais žodžiais, Text Blaze leis naudotis iš anksto paruoštais šablonais ir įklijuoti juos vos keliais klavišų paspaudimais. Štai, kokiom funkcijom pasižymi Text Blaze:

  • Automatiniai tekstiniai šablonai: leidžia sutrumpinti pasikartojančius atsakymus.
  • Personalizacija: galima naudoti kintamuosius, pvz., automatiškai įterpti vardą ar datą.
  • Veikia visose svetainėse: galima naudoti „Gmail“, „Slack“, „Google Docs“ ir kitur.

Kaip naudoti?

  1. Įsidiekite „Text Blaze“ į „Google Chrome“ kaip „Extention“. Įrankis veikia nemokamai.
  2. Sukurkite trumpinį spausdami pliuso ikonėlę „Create a new snippet“, pvz., „/ats“, kuris vėliau išsiplės į pilną atsakymą. Kairiame skydelyje sukurkite pavadinimą, o dešiniame trumpinį, kurį naudosite kiekvieną kartą fragmentą naudojant kaip šabloną. 
  3. Pritaikykite sukurtus fragmentus. Sukūrus norimą fragmentą galite jį naudoti iš karto kitose platformose. Pavyzdžiui, savo elektroniniame pašte galite paspausti puzlės ikonėlę dešinėje prietaisų skydelio pusėje, rinktis „Text Blaze“ ir pasirinkti norimą „Snippet“, kurį įklijuosite į savo laišką arba spustelti kairįjį pėlės klavišą ir automatiškai atsidarys „Text Blaze“, kur galėsite pasirinkti trumpinį

Galite kurti kiek tik norite slapukų ir juos naudoti bei koreguoti pagal paskirtį.

Make – procesų automatizavimas be programavimo

Make – tai įrankis, leidžiantis automatizuoti procesus tarp skirtingų programų, taupant laiką ir mažinant rankinio darbo poreikį. Make naudotis lengva ir užtenka minimalių techninių ar programavimo žinių.

Beje, Make yra „iPaaS“ programa, reiškianti integracijos platformą kaip paslaugą. Ji siūlo platformą su vaizdine sąsaja, kurioje galima lengvai ir be kodo atvaizduoti skirtingų programų integraciją. API leidžia skirtingoms programoms ir priemonėms bendrauti tarpusavyje ir keistis duomenimis bei informacija.

Pagrindinės funkcijos:

  • Programų sujungimas: leidžia automatizuoti veiksmus tarp „Gmail“, „Slack“, „Trello“, „Google Drive“ ir kt.
  • Srautų kūrimas: galite nustatyti, kad viena programa reaguotų į kitos veiksmus.
  • Išmanūs triger’iai: pavyzdžiui, kai gaunate laišką su priedu, jis automatiškai išsaugomas „Google Drive“.

Kaip naudoti?

  1. Prisijunkite prie Make platformos. Galite naudotis tiek nemokama, daug funkcijų aprėpiančia versija, tiek rinktis mokamus planus.
  2. Sukurkite scenarijų spausdami pliuso ikoną viršuje ir pasirinkite triger’į (pvz., naujas el. laiškas) ir veiksmą iš sąrašo (pvz., priedo išsaugojimą „Google Drive“). Sąraše galima atlikti paiešką, todėl rasti tinkamą triger’į nereikės gaišti daug laiko.
  3. Susiekite norimas programas – tą galima padaryti su dešimtimis įrankių, spaudžiant „Create a connection“.
  4. Aktyvuokite scenarijų ir stebėkite, kaip procesai vyksta automatiškai.

Tokiu būdu sukursite pačią paprasčiausią komandą, tačiau Make funkcijos čia toli gražu nesibaigia. Make ypač naudingas verslo procesų optimizavimui, el. prekybai ir IT komandų darbui.

ChatGPT GPTs – individualūs DI asistentai pagal jūsų poreikius

Su ChatGPT GPTs galite sukurti visiškai personalizuotą ChatGPT versiją, kuri bus pritaikyta konkrečiai jūsų produktui ar įmonei. Ši naujovė – pirmas žingsnis siekiant, kad naudotojai ir įmonės galėtų kurti savo dirbtinio intelekto asistentus. Štai, ką galima daryti su ChatGPT GPT’ukais:

  • Pritaikyti DI modeliai: galima sukurti unikalius DI asistentus, atliekančius specifines užduotis.
  • Automatinis tekstų generavimas: padeda kurti laiškus, santraukas, ataskaitas ir kt.
  • Mokymasis iš vartotojo informacijos: galima užprogramuoti, kad DI prisimintų svarbius duomenis ir teiktų individualizuotus atsakymus.

Kaip naudoti?

  1. Eikite į ChatGPT ir pasirinkite „Explore GPTs“. Šiuo metu GPT kūrimas prieinamas tik ChatGPT prenumeratoriams.
  2. Sukurkite savo DI modelį. Pradėkite nuo pokalbio su ChatGPT kairiajame teksto lauke įvesdami, kokį GPT norite sukurti.
  3. Pritaikykite jį savo verslo ar asmeniniams poreikiams – pvz., sukurkite „Klientų aptarnavimo GPT“, kuris automatiškai atsako į dažniausiai užduodamus klausimus. Galite įkelti į GPT savo įmonės informaciją, kad ja remdamasis GPT toliau dirbtų.
  4. Naudokite jį kasdienėje veikloje. Truputį personalizavus savo naująjį pagalbininką gallite jį išsaugoti ir pasitelkti kasdieniam naudojimui. DI padės greitai generuoti atsakymus, analizuoti duomenis ar net rašyti tekstus.
  5. Rinkitės, ar norit dalintis sukurtu GPT su kolegomis, padaryti jį atvirą visiems arba pasilikti privatų tiks sau.

Taigi, nuo šiol turėsite savo asmeninį pagalbininką atsikartojančioms užduotims atlikti vos kelių sakinių pagalba, apmokyti jį savais duomenimis ir dalintis savo agentu su kolegomis ar draugais. 

Verta paminėti, kad ChatGPT GPT’s nėra pilnaverčiai DI agentai, tačiau norint savo versle įvesti dar daugiau automatizacijos, verta atrasti tinkamus DI agentus, kurie galės autonomiškai dirbti už jus.Rekomenduojam naudoti šiuos keturis įrankius ir dirbti kur kas efektyviau bei automatizuoti dalį verslo užduočių. O kol dirbtinis intelektas dirbs už jus, jūs tuo pat metu galėsite imtis svarbesnių užduočių ir sutaupyti savo darbo laiką.

Leave a Reply