fbpx Skip to main content

Dirbtinis intelektas (DI) vis labiau ir labiau tampa neatsiejama mūsų gyvenimo dalimi – nuo asmeninių asistentų išmaniuosiuose įrenginiuose iki sudėtingų sistemų, kurios analizuoja didžiulius duomenų kiekius ir prognozuoja ateities tendencijas. Svarbu mokėti išnaudoti DI, nes tai leis mažiau laiko švaistyti rutininiams darbams, o daugiau kurti bei atrasti naujas galimybes. Tam ir skirti DI mokymai – padėti įvaldyti generatyvinio DI įrankius, kurie automatizuoja kasdienes užduotis, gerina kūrybiškumą, spartina darbo procesus ir suteikia naujų idėjų generavimo galimybių.

Kam yra skirti DI mokymai?

Mokymai skirti specialistams, siekiantiems išnaudoti dirbtinio intelekto galimybes savo veikloje. Jie naudingi visiems, norintiems efektyviau valdyti darbo procesus, didinti produktyvumą ir skatinti inovacijas, pavyzdžiui:

  • Vadovams,
  • Rinkodaros specialistams,
  • Klientų aptarnavimo specialistams,
  • Kūrybos vadovams,
  • Produktų vystymo specialistams,
  • Technologijų sričių profesionalams.

Mokymai padės ne tik suprasti, kaip DI gali palengvinti kasdienes užduotis, bet ir išmokys kūrybiškai taikyti pažangius įrankius, priimant duomenimis grįstus sprendimus, automatizuojant procesus ir atrandant naujas galimybes augti.

Kokie įrankiai naudojami mokymų metu?

DI mokymų metu atsižvelgiama į mokymų auditoriją ir kryptį, tad naudojami įrankiai pritaikomi pagal tai, kokių programų dažniausiai reikia tam tikroje darbo srityje, pavyzdžiui, rinkodaroje ar vadovaujamose pozicijose. Pagrindiniai naudojami įrankiai, tai populiarieji ChatGPT, MidJourney, Gamma, Perplexity AI, NotebookLM bei kiti naudingiausi sprendimai.

Mokymai nuolat atnaujinami, todėl tiek geriausios DI įrankių išnaudojimo taktikos, tiek patys įrankiai yra parenkami atsižvelgiant į naujausias praktikas.

Kaip pasiruošti DI mokymams?

Specialaus pasiruošimo tikrai nereikia, tačiau rekomenduojama turėti kompiuterį su interneto prieiga ir susipažinti su keliais baziniais DI įrankiais. Nusiteikite mokymų metu praleisti 2–4 val. ir atlikti praktines užduotis: rašyti tekstus su DI pagalba, kurti vizualinį turinį ir modeliuoti įvairius darbo scenarijus.

Mokymai pritaikyti tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems, todėl užtenka bazinių kompiuterinio raštingumo įgūdžių. Po mokymų gausite mokymų medžiagą, pavyzdinius projektus ir galimybę kreiptis į konsultantus net ir po mokymų.

Kaip DI gali padėti jūsų organizacijai?

Dirbtinis intelektas gali prisitaikyti prie bet kurios organizacijos poreikių – nesvarbu, ar tikslas yra automatizuoti procesus, pagerinti klientų patirtį, ar atrasti naujas strategijas. Žemiau pateikiam argumentus, kaip DI gali padėti jūsų įmonei:

  • Darbo procesų automatizavimas. DI gali perimti rutinines ir pasikartojančias užduotis, o darbuotojams leisti sutelkti dėmesį į strateginius ir kūrybinius darbus. Tai padidins produktyvumą ir sumažins klaidų tikimybę.
  • Išmanesni sprendimai. DI gali analizuoti didelius duomenų kiekius ir pateikti įžvalgas, kurios padeda priimti greitesnius, tikslesnius ir pagrįstus sprendimus.
  • Klientų patirties gerinimas. Pasitelkus tokius įrankius kaip, pavyzdžiui, pokalbių robotai, galima teikti greitesnį ir kokybiškesnį klientų aptarnavimą bei stiprinti jų lojalumą.
  • Kūrybiškumo skatinimas. DI įrankiai padeda generuoti idėjas, kurti turinį ir dizainus, todėl praverčia ne tik analitinėse srityse, bet ir kūrybinėse.
  • Kaštų mažinimas. Automatizavus procesus ir optimizavus išteklius, DI padeda sumažinti veiklos sąnaudas, tuo pačiu didinant organizacijos efektyvumą.
  • Prognozavimas ir rizikos valdymas. DI gali numatyti tendencijas, identifikuoti galimas problemas ar rizikas ir pasiūlyti sprendimus, kurie padės užtikrinti organizacijos stabilumą ir augimą.
  • Personalo valdymo tobulinimas. Galiausiai, dirbtinis intelektas palengvina darbuotojų atranką, mokymus ir įsitraukimo stebėseną, nes optimizuoja žmogiškųjų išteklių procesus.

Kaip žinoti, kad jūsų organizacijai reikia DI mokymų?

Jei kasdien susiduriate su užduotimis, kurios užtrunka ilgiau nei turėtų arba nujaučiate, kad galėtumėte dirbti protingiau, bet tam trūksta įrankių – tai ženklas, kad jūsų organizacijai reikalingi DI mokymai.

Kada verta svarstyti apie DI?

  • Jaučiate, kad procesai galėtų būti greitesni ir efektyvesni? Jei organizacijoje yra užduočių, kurias galėtų atlikti DI, tokių kaip duomenų analizė, klientų aptarnavimas ar pasikartojančių procesų automatizavimas – verta pradėti mokymus.
  • Trūksta įžvalgų, pagrįstų duomenimis, o sprendimai remiasi spėjimais? Jeigu priimant sprendimus dažnai trūksta tikslumo arba yra per mažai duomenų, DI gali padėti apdoroti ir analizuoti didelius duomenų kiekius, kad sprendimai būtų pagrįsti faktais.
  • Nežinote, kaip pradėti naudoti technologijas, kurios padėtų augti? Jei esate pasiruošę pasinaudoti naujausiomis technologijomis, bet nežinote, kaip jas įdiegti, DI mokymai suteiks žinių, kaip rasti tinkamus sprendimus ir pritaikyti juos savo veikloje.

Atraskit, kaip dirbtinis intelektas gali padėti jūsų organizacijai su DI mokymais ir užtikrinkit dar sklandesnę darbo procesų eigą.