Dirbtinis intelektas (DI) vis sparčiau tampa tarsi dar vienas kolega versle, kuris gali atlikti įvairias pareigas – nuo klientų analizės iki pardavimų strategijų kūrimo. Įmonės, siekiančios išlikti konkurencingos, vis dažniau pasitelkia DI sprendimus, kurie padeda geriau suprasti vartotojus, optimizuoti pasiūlymus ir efektyviau ieškoti naujų klientų. Šiame straipsnyje aptarsime tris svarbius DI taikymo versle aspektus: kaip susikurti idealų vartotojo profilį, kaip generuoti vertės pasiūlymus ir kaip pasitelkti išmanius įrankius naujų klientų paieškai užsienyje.
Kaip susikurti idealų vartotojo profilį su DI?
Prieš parduodant produktus ar paslaugas bet kuriame sektoriuje – būtina susidaryti idealų kliento profilį (ICP). Šis profilis tarsi momentinė nuotrauka leidžia suprasti, kas yra jūsų klientas. Tai leidžia maksimaliai personalizuoti savo pasiūlymą. Žinodami, kas yra jūsų galutinis tikslas – sutaupysite laiko ir kitų išteklių vengdami strategijų, taikančių į mažiau perspektyvius vartotojus.
Nors vartotojo profilio kūrimas naudingas, įprastai jis yra labai imlus laikui. Gerai tai, kad su ChatGPT šį kūrimo procesą galime sparčiai pagreitinti. Žemiau pateikiame, kaip tai padaryti:
- Pirminis „susipažinimas“. Eikite į ChatGPT ar kitą kalbos modelį ir parašykite šį prompt‘ą, užpildant svarbiausias praleistas vietas:
Act as a seasoned sales strategist specializing in customer segmentation. I am selling a [type_of_product_or_services] designed for [target_audience]. Provide a detailed description of the demographics most likely to be interested in such a [product_or_services]. This should include age, gender, income, job roles, and other industry- or product-specific criteria.
- Tolimesnė strategijos plėtra. Paprašykite, kad ChatGPT papildytų pirmines įžvalgas gilesniu psichografiniu paveikslu:
Continuing as a seasoned sales strategist specializing in customer segmentation, outline the customer behaviors, preferences, or life situations that would make someone particularly interested in a [product_or_service]. Include potential age groups, lifestyle factors, and any other criteria you think would be relevant.
- Informacijos apibendrinimas. Kad gauta informacija būtų lengvai prieinama ir analizuojama, galime paprašyti, kad ChatGPT ją patogiai apibendrintų lentelės formatu:
Continuing as a seasoned sales strategist specializing in customer segmentation, summarize the information gathered from the previous prompts about my [product_or_service] and its target audience into an easy-to-read table. The table should have columns for ‘Category’, ‘Description’, and ‘Key Points’. Fill in these categories:
(1) Demographics: Age, Gender, Income, etc.
(2) Target Sectors: Industries or consumer categories, as applicable. Pain Points: List the top 3-5 most crucial pain points.
(3) Goals & Preferences: Important goals and product/service preferences.
(4) Decision-Making Criteria: Criteria that influence the purchase decision.
(5) Job Roles & Company Sizes: Include if relevant to your target audience.
Taigi, su šiomis gairėmis galėsite ne tik susidaryti idealaus vartotojo profilį pritaikant svarbiausius demografinius rodiklius, bet ir papildyti bazinį profilį gilesnėmis psichologinėmis įžvalgomis, naudojant ChatGPT ekspertizę. Skaitykite daugiau patarimų apie tai, kaip bendrauti su ChatGPT.
Svarbu nepamiršti! Su DI įrankiais gauti atsakymai turi būti nuolat atnaujinami pagal realius rinkos duomenis, išlaikant aktualumą ir tikslumą.
Kaip kurti vertės pasiūlymą su DI?
Kiek kartų bandėte sukurti įtikinamą vertės pasiūlymą ir nusivylėte sudėtingu procesu ar laiko trūkumu? Dažnai šis uždavinys atima daug brangių valandų ir kūrybinės energijos. Laimei, dirbtinis intelektas ateina į pagalbą, siūlydamas naujus, efektyvius sprendimus šiai problemai.
Supažindiname jus su greitu ir paprastu būdu sukurti vertės pasiūlymo juodraštį vos per 5 minutes, pasitelkiant du galingus įrankius – ChatGPT ir Gamma.app:
- Pasiruošimas. Atidarykite naršyklę ir paruoškite du skirtukus: vieną ChatGPT, kitą – Gamma.app įrankiui. Pasiruoškite trumpą savo produkto ar paslaugos aprašymą, kurį naudosite kaip kontekstą ChatGPT.
- ChatGPT naudojimas. Į ChatGPT įklijuokite šį prompt’ą: bit[.]ly/offerprompt. Papildykite prompt’ą savo produkto ar paslaugos aprašymu. Palaukite, kol ChatGPT sugeneruos vertės pasiūlymo tekstą, peržiūrėkite rezultatą ir, jei reikia, paprašykite kalbos modelio pataisymų ar papildymų.
Gamma.app paruošimas. Atidarykite ir užsiregistruokite prie Gamma.app. Susipažinkite su pagrindinėmis funkcijomis ir įrankiais.
- Turinio perkėlimas į Gamma.app. Gamma.app aplinkoje paspauskite „Create new“. Pasirinkite „Paste in text“ opciją. Nukopijuokite visą ChatGPT sugeneruotą tekstą ir įklijuokite į Gamma.app langą. Spauskite „Continue“.
- Vizualų kūrimas ir galutinis redagavimas. Peržiūrėkite platformos siūlomus dizaino šablonus ir pasirinkite labiausiai tinkantį jūsų vertės pasiūlymui. Pasirinkite spalvų schemą, kuri atitinka jūsų pristatymą ir tada peržiūrėkite automatiškai sugeneruotas skaidres. Redaguokite tekstą, jei reikia, keiskite informaciją, pridėkite papildomus vizualus, paveikslėlius, diagramas ar ikoniukus, kol rezultatas tenkins.
Taip paprastai ir efektyviai galite sugeneruoti vertės pasiūlymą, pasitelkdami dirbtinio intelekto funkcijas.
Kaip rasti potencialius klientus užsienyje?
Kai jau žinome savo vartotojo profilį ir sudarėme vertės pasiūlymą, kita svarbi užduotis – surasti naujus klientus, kuriems būtų galima parduoti savo paslaugas ar produktus. Rasti potencialius klientus, užmegzti su jais ryšį ir padidinti pajamas bus patogu su Apollo.io.
Naudodamiesi šia platforma gausite priėjimą prie B2B duomenų bazės, kurioje yra daugiau kaip 275 mln. kontaktų ir 60 mln. įmonių. Štai, kaip naudotis šiuo DI įrankiu:
- Registracija. Atsidarykite Apollo svetainę ir prisiregistruokite naudodami Google ar Microsoft paskyrą.
- Pasirinkite filtrus. Prisiregistravus, kairėje pusėje bus įvairių ikonėlių lentynėlė, kur galite rasti elektroninius laiškus, skambučius, kalendorius ir pan. Taip pat toje pačioje kairėje pusėje yra ir paieškos ikonėlė, kurioje galite pasirinkti, ko norite ieškoti – konkrečių žmonių klientų, ar įmonių.
Rezultatas. Svetainė automatiškai išmes filtrus, leidžiančius pasirinkti industriją, lokaciją, raktažodžius ir kt. Šiam pavyzdžiui įvedėme į paiešką skirtingas rinkodaros įmones ir gavome virš milijono kompanijų sąrašą iš viso pasaulio.Toks rezultatas yra per platus, todėl galima jį tvarkyti pakoreguojant filtrus. Galiausiai, atsirinkus norimas įmones, galite jas išsaugoti sąraše ir siųsti jiems savo pasiūlymus.
Taigi, DI įrankiai, tokie kaip ChatGPT, Gamma.app ar Apollo.io, leidžia automatizuoti ir supaprastinti svarbiausius verslo procesus – nuo klientų analizės iki pardavimų strategijos kūrimo. Sukurdami aiškų vartotojo profilį, parengdami įtikinamus vertės pasiūlymus ir taikliai ieškodami klientų tarptautinėse rinkose, sutaupysite laiko ir gerokai padidinsite savo verslo sėkmės tikimybę.